Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Begum Ali J"'
Autor:
Pijl, M.K.J. *, Bontinck, C., Rommelse, N.N.J., Begum Ali, J., Cauvet, E., Niedzwiecka, A., Falck-Ytter, T., Jones, E.J.H., Van den Boomen, C., Bölte, S., Johnson, M.H., Charman, T., Warreyn, P., Roeyers, H., Buitelaar, J.K., Oosterling, I.J.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development February 2021 62
Autor:
Jones, E.J.H., Mason, L., Begum Ali, J., van den Boomen, C., Braukmann, R., Cauvet, E., Demurie, E., Hessels, R.S., Ward, E.K., Hunnius, S., Bolte, S., Tomalski, P., Kemner, C., Warreyn, P., Roeyers, H., Buitelaar, J., Falck-Ytter, T., Charman, T., Johnson, M.H.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development November 2019 57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gui, Anna, Mason, Luke, Gliga, Teodora, Hendry, Alexandra, Begum-Ali, J., Pasco, G., Shepard, E., Curtis, C., Charman, T., Johnson, Mark H., Jones, Emily J.H.
Identifying developmental endophenotypes on the pathway between genetics and behaviour is critical to uncovering the mechanisms underlying neurodevelopmental conditions. In this proof-of-principle study, we explored whether early disruptions in visua
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::65a434b2d1e9cfe983390dc93ba8b01d
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/32185/11/32185a.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/32185/11/32185a.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.