Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Beers, Courtney"'
Autor:
Beers, Courtney
The quality of early caregiving and educational environments has a significant effect on children’s later cognitive outcomes. Early childhood teachers are an important determining factor in the quality of these environments. Due to inconsistencies
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10300319
Autor:
Beers, Courtney.
Publikováno v:
Connect to this title online; UW restricted.
Thesis (Ph. D.)--University of Washington, 2004.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 96-108).
Vita. Includes bibliographical references (leaves 96-108).
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1773/8321
Autor:
Barton, Gregory M., Beers, Courtney, deRoos, Paul, Eastman, Susan R., Gomez, Marcela E., Forbush, Katherine A., Rudensky, Alexander Y.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 May . 99(10), 6937-6942.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3058770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grabstein, Kenneth H., Eisenman, June, Shanebeck, Kurt, Rauch, Charles, Srinivasan, Subhashini, Fung, Victor, Beers, Courtney, Richardson, Jane, Schoenborn, Michael A., Ahdieh, Minoo, Johnson, Lisabeth, Alderson, Mark R., Watson, James D., Anderson, Dirk M., Giri, Judith G.
Publikováno v:
Science, 1994 May . 264(5161), 965-968.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2883757
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vaughan, Michelle1 mvaugha3@fau.edu, Beers, Courtney1 cbeers@fau.edu
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2017, Vol. 45 Issue 3, p321-331. 11p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.