Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Beebe TJ"'
Publikováno v:
Patient Related Outcome Measures, Vol 2014, Iss default, Pp 163-171 (2014)
Amy E Bodde,1 Timothy J Beebe,1 Laura P Chen,2 Sarah Jenkins,3 Kelly Perez-Vergara,4 Lila J Finney Rutten,5 Jeanette Y Ziegenfuss6 1Division of Health Care Policy and Research, Mayo Clinic, Rochester, MN, USA; 2Seattle Children’s Hospital, Seattle,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a032e50b33f54c328fe01f32dfbe6384
Autor:
Eton DT, Beebe TJ, Hagen PT, Halyard MY, Montori VM, Naessens JM, Sloan JA, Thompson CA, Wood DL
Publikováno v:
Patient Related Outcome Measures, Vol 2014, Iss default, Pp 7-15 (2014)
David T Eton,1,2 Timothy J Beebe,1,2 Philip T Hagen,3 Michele Y Halyard,4 Victor M Montori,1,5 James M Naessens,1,2 Jeff A Sloan,6 Carrie A Thompson,7 Douglas L Wood1,81Division of Heath Care Policy and Research, Department of Health Sciences Researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b526cf236de6456d89a4d2bc6c906704
Background: Sequential mixed-mode methods, where one data collection strategy in a sample is followed by a second strategy, are increasingly popular for improving survey response rates and reducing non-response bias. There is risk, however, that swit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5b581e50fdeda0beb5cf4661857d670e
https://doi.org/10.31234/osf.io/ja26p
https://doi.org/10.31234/osf.io/ja26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.