Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Bedford, Clare"'
Autor:
Robinsona, David W., Brown, Kelly, McMenemy, Moira, Dennany, Lynn, Baker, Matthew J., Allan, Pamela, Cartwright, Caroline, Bernard, Julienne, Sturt, Fraser, Kotoula, Elena, Jazwa, Christopher, Gill, Kristina M., Randolph-Quinney, Patrick, Ash, Thomas, Bedford, Clare, Gandy, Devlin, Armstrong, Matthew, Miles, James, Haviland, David
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Dec 01. 117(49), 31026-31037.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27005640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Archaeology, Vol 4, Iss 1, Pp 152-172 (2018)
The Native inhabitants of South Central California produced rock art containing red, orange, black, white, green and blue colours using a range of mineral and organic materials. Many of these same colours were used on material culture and body painti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33edc72baf134276a442a5d84047922a
Autor:
Robinson, David, Baker, Matthew J., Bedford, Clare, Perry, Jennifer, Wienhold, Michelle, Bernard, Julienne, Reeves, Dan, Kotoula, Eleni, Gandy, Devlin, Miles, James
Publikováno v:
In Digital Applications in Archaeology and Cultural Heritage 2015 2(2-3):166-180
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bedford, Clare
Publikováno v:
Journal of California and Great Basin Anthropology, 2018 Jan 01. 38(1), 132-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45408250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Support for Learning; Feb2016, Vol. 31 Issue 1, p13-26, 14p