Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Beddow, Peter"'
Autor:
Beddow, Peter Albert
Test accessibility is defined as the extent to which a test and its constituent item set permits the test-taker to demonstrate his or her knowledge of the target construct. The proposed study used a 2 x 4 experimental design to test the effects of te
Revisiting the interpretation of positive sinus CT findings: A radiological and symptom-based review
Autor:
Wittkopf, Maria L., Beddow, Peter A., Russell, Paul T., Duncavage, James A., Becker, Samuel S.
Publikováno v:
In Otolaryngology - Head and Neck Surgery 2009 140(3):306-311
Autor:
ROACH, ANDREW T.1 aroach@gsu.edu, BEDDOW, PETER A.2, KURZ, ALEXANDER3, KETTLER, RYAN J.4, ELLIOTT, STEPHEN N.5
Publikováno v:
Exceptional Children. Fall2010, Vol. 77 Issue 1, p61-80. 20p.
Autor:
Elliott, Stephen N., Rodriguez, Michael C., Roach, Andrew T., Beddow, Peter A., Kettler, Ryan J., Kurz, Alexander
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::018202adaef4ef54eaca5f83f3171795
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/857x3/consortium-for-modified-alternate-assessment-development-and-implementation-lessons-learned
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/857x3/consortium-for-modified-alternate-assessment-development-and-implementation-lessons-learned
In developing alternate assessments based on modified academic achievement standards (AA-MAS), several states have modified existing test items with the aim of enhancing accessibility and reducing difficulty for students with disabilities. Using Grad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::84ab0b8e2b11e58ba99ec32fe7fae156
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/87y41/incorporating-student-input-in-developing-alternate-assessments-based-on-modified-academic-achievement-standards
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/87y41/incorporating-student-input-in-developing-alternate-assessments-based-on-modified-academic-achievement-standards
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.