Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Beckett, Linnea"'
Autor:
Beckett, Linnea
Publikováno v:
Frontiers: A Journal of Women Studies, 2020 Jan 01. 41(1), 120-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5250/fronjwomestud.41.1.0120
Autor:
Zwarteveen, Margreet, Kuper, Marcel, Olmos-Herrera, Cristian, Dajani, Muna, Kemerink-Seyoum, Jeltsje, Frances, Cleaver, Beckett, Linnea, Lu, Flora, Kulkarni, Seema, Kulkarni, Himanshu, Aslekar, Uma, Börjeson, Lowe, Verzijl, Andres, Dominguez Guzmán, Carolina, Oré, Maria Teresa, Leonardelli, Irene, Bossenbroek, Lisa, Ftouhi, Hind, Chitata, Tavengwa, Hartani, Tarik, Saidani, Amine, Johnson, Michelaina, Peterson, Aysha, Bhat, Sneha, Bhopal, Sachin, Kadiri, Zakaria, Deshmukh, Rucha, Joshi, Dhaval, Komakech, Hans, Joseph, Kerstin, Mlimbila, Ebrania, De Bont, Chris
Publikováno v:
In Current Opinion in Environmental Sustainability April 2021 49:88-97
Autor:
Beckett, Linnea K.1 (AUTHOR) lbeckett@ucsc.edu, Lu, Flora2 (AUTHOR) floralu@ucsc.edu, Sabati, Sheeva3 (AUTHOR) s.sabati@csus.edu
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Mar2022, Vol. 11 Issue 3, p132. 23p.
Autor:
Sabati, Sheeva1 s.sabati@csus.edu, Beckett, Linnea2, Cragun-Rehders, Kira3, Najera, Alyssa3, Hise, Katerina3, Geiger, Anna3
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Oct/Nov 2021, Vol. 26 Issue 7/8, p1098-1112. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beckett, Linnea Kristina
Publikováno v:
Beckett, Linnea Kristina. (2016). Re-imagining School Reform and Movement Making through a Feminist Politic of Resistance and Digital Storytelling. UC Santa Cruz: Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2nr3m9ng
This dissertation grapples with dominant ideas of school reform and socialmovement making. I argue that school reform efforts that remain within thediscursive and institutional domains of schooling often reproduce socialinequities. This qualitative c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::55fa9b7662df4c318992329032ecc9c8
http://www.escholarship.org/uc/item/2nr3m9ng
http://www.escholarship.org/uc/item/2nr3m9ng
Publikováno v:
2015 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2015, p1-5, 5p
Publikováno v:
AMAE Journal; 2012, Vol. 6 Issue 1, p5-14, 10p