Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Becker ES"'
Autor:
Becker ES
Publikováno v:
Journal of Healthcare Leadership, Vol Volume 16, Pp 39-52 (2024)
Emily S Becker1,2 1Department of Physical Therapy and Human Movement Sciences, Northwestern University, Chicago, IL, USA; 2College of Graduate Studies, ATSU, Mesa, AZ, USACorrespondence: Emily S Becker, Email Emily.Becker@northwestern.eduPurpose: The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f45c7377633c4e83b7cf93eef36ec409
Publikováno v:
Journal of Anxiety Disorders, 22, 655-670
Journal of Anxiety Disorders, 22, 4, pp. 655-670
Journal of Anxiety Disorders, 22, 4, pp. 655-670
Temporal visual working memory (VWM) biases in spider anxiety were studied with an Attentional Blink paradigm. In Experiment 1, participants viewed pictures sequentially presented at rates of 80 ms and were instructed to memorize two target pictures.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::20facfd6ad1fa40eecc97eea09a6296c
http://hdl.handle.net/2066/73338
http://hdl.handle.net/2066/73338
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.