Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Beams, Alexander"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toth, Damon J. A., Sheets, Theresa R., Beams, Alexander B., Ahmed, Sharia M., Seegert, Nathan, Love, Jay, Keegan, Lindsay T., Samore, Matthew H.
Publikováno v:
BMC Public Health; 10/25/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-20, 20p
Autor:
Mitchell, Christopher, Keegan, Lindsay T., Le, Thuy T. T., Khader, Karim, Beams, Alexander, Samore, Matthew H., Toth, Damon J. A.
Publikováno v:
PLoS ONE; 8/8/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-17, 17p
Autor:
Toth, Damon J. A.1,2,3 (AUTHOR) Damon.Toth@hsc.utah.edu, Beams, Alexander B.1,3 (AUTHOR), Keegan, Lindsay T.1,2 (AUTHOR), Zhang, Yue1 (AUTHOR), Greene, Tom1 (AUTHOR), Orleans, Brian1 (AUTHOR), Seegert, Nathan4 (AUTHOR), Looney, Adam4 (AUTHOR), Alder, Stephen C.5 (AUTHOR), Samore, Matthew H.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/10/2021, Vol. 17 Issue 11, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beams, Alexander, Keegan, Lindsay T, Adler, Frederick R, Samore, Matthew H, Khader, Karim, Toth, Damon J A
Publikováno v:
American Journal of Epidemiology; Mar2023, Vol. 192 Issue 3, p455-466, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.