Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Beames, S"'
We have established a community of practice focussed on student learning in first-year science. It is recognised that transition, whether from school to university or other possible transitions, is an issue that is a concern for the entire sector, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1c0f44f4937e8ef927765734545d62fa
https://hdl.handle.net/10453/170742
https://hdl.handle.net/10453/170742
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharma, MD, Rifkin, W, Tzioumis, V, Hill, M, Johnson, E, Varsavsky, C, Jones, S, Beames, S, Crampton, A, Zadnik, M, Pyke, S
© 2017 Association for Tertiary Education Management and the LH Martin Institute for Tertiary Education Leadership and Management. The literature suggests that collaborative approaches to leadership, such as distributed leadership, are essential for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::ebb89b1766ad3eb1db67382696ded1a4
https://hdl.handle.net/10453/125813
https://hdl.handle.net/10453/125813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.