Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Bayraktar, Aslihan Cavunt"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 2010 34(8):1491-1494
Autor:
Kuskonmaz, Serife Mehlika, Dursun, Ali Dogan, HALİL KARA, Sarikaya, Badegul, Bayraktar, Aslihan Cavunt, Kucuk, Aysegul, Comu, Faruk Metin, Kavutcu, Mustafa, Arslan, Mustafa
Publikováno v:
Web of Science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::06a33b97c8c9fccd94841351579fb60b
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/b6acbb64-c1ec-4a3f-bd3c-c320046ca8d8/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/b6acbb64-c1ec-4a3f-bd3c-c320046ca8d8/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aims: Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is a developmental disorder with an etiopathogeny not fully understood. According to the prevailing view, the main factors contributing to the disorder are prefrontal dopamine deficiency and centr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::2886eb866afc8ea17cc93968b0800aad
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/995f0cd7-21df-4e94-a98b-9866fc7d275d/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/995f0cd7-21df-4e94-a98b-9866fc7d275d/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.