Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Bayley-II"'
Autor:
Ezgi Yangin Ergon, Senem Alkan Ozdemir, Sinem Akbay Ak, Meltem Yenilmez, Buse Soysal, Oğuz Han Kalkanlı, Şebnem Çalkavur, Tülin Gokmen Yıldırım
Publikováno v:
Italian Journal of Pediatrics, Vol 50, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The effect of Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus-2 (SARS-CoV-2) virus in the neonatal period on developing brain is still unknown. This study aims to investigate the long-term neurodevelopmental outcomes of newborns exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f5462cb2387408f8298e33a64a0c7a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DIAS, Greicyani Brarymi
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPAUniversidade Federal do ParáUFPA.
Submitted by Cleide Dantas (cleidedantas@ufpa.br) on 2014-03-20T13:29:12Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 23898 bytes, checksum: e363e809996cf46ada20da1accfcd9c7 (MD5) Dissertacao_AvaliacaoDesenvolvimentoCriancas.pdf: 2351293 bytes, checksum: d9df5
Externí odkaz:
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/5130
Autor:
DIAS, Greicyani Brarymi
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
CAPES - Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior O presente estudo aborda o desenvolvimento de crianças em instituição de acolhimento infantil (abrigo) a partir da utilização de escalas avaliativas. Destaca-se compreender
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e71022d1e4c1afb0593ffb22756b87c3
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/5130
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/5130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.