Zobrazeno 1 - 10
of 32 723
pro vyhledávání: '"Bayley Scales"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Kaltsa, Evgenia Babacheva, Georgia Fotiadou, Evanthia Goutsiou, Katerina Kantziou, Katerina Nicolaidis, Vasiliki Soubasi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThe testing of visuocognitive development in preterm infants shows strong interactions between perinatal characteristics and cognition, learning and overall neurodevelopment evolution. The assessment of anticipatory gaze data of object-lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b617198c39241508969ffb8e311f9c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venkata Raghava Mohan, Gagandeep Kang, Tor A Strand, Beena Koshy, Sushil John, Jayaprakash Muliyil, Rebecca Scharf, Manikandan Srinivasan, Rachel Beulah
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 14, Iss 11 (2024)
Objectives There is limited information about the stability and predictability of Bayley Scales of Infant and Toddler Development (BSID) assessing child development in low- and middle-income settings. The objective of the present study was to analyse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d25dc1d1fad4637bb0f187e2ec57dd5
Autor:
Helen O. Pitchik, Fahmida Tofail, Fahmida Akter, Abul K. M. Shoab, Jesmin Sultana, Tarique M. N. Huda, Mahbubur Rahman, Peter J. Winch, Stephen P. Luby, Lia C. H. Fernald
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Reliable and valid measurement of early child development are necessary for the design of effective interventions, programs, and policies to improve early child outcomes. One widely used measure in low- and middle-income countries
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/facca84736c1402590236a678070a958
Autor:
Agarwal, Pratibha Keshav, Xie, Huichao, Sathyapalan Rema, Anu Sathyan, Meaney, Michael J., Godfrey, Keith M., Rajadurai, Victor Samuel, Daniel, Lourdes Mary
Publikováno v:
In Pediatrics & Neonatology January 2024 65(1):48-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.