Zobrazeno 1 - 10
of 958
pro vyhledávání: '"Bayley, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gregoir, P, Bayley, H
The work done in this thesis aims to visualize multivalent binding events of proteins and their ligands, more specifically lectins and sugar moieties. This visualization is done by single channel recording (SCR) via stochastic sensing. Herein, the bi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::6f2cfb11f1c547c04ef385269531e96d
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b4fe525b-1919-4cbc-9832-b68f58b81d62
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b4fe525b-1919-4cbc-9832-b68f58b81d62
Publikováno v:
The Journal of Cell Biology, 1986 Jan 01. 102(1), 320-331.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1611769
Autor:
Weiss, K. R., Bayley, H., Lloyd, P. E., Tenenbaum, R., Buck, L., Cropper, E. C., Rosen, S. C., Kupfermann, I.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1989 Apr . 86(8), 2913-2917.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/34162
Autor:
Qing, Y. and Bayley, H
Publikováno v:
J. Am. Chem. Soc
Autor:
Gaythorpe, K, Bhatia, S, Mangal, T, Unwin, H, Imai, N, Cuomo-Dannenburg, G, Walters, C, Jauneikaite, E, Bayley, H, Kont, M, Mousa, A, Whittles, L, Riley, S, Ferguson, N
SARS-CoV-2 infections have been reported in all age groups including infants, children, and adolescents. However, the role of children in the COVID-19 pandemic is still uncertain. This systematic review of early studies synthesises evidence on the su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4e8fefdcf8520c526e787d1009977429
http://hdl.handle.net/10044/1/84220
http://hdl.handle.net/10044/1/84220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.