Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Baykal, Elif"'
Publikováno v:
Journal of Organizational Change Management, 2024, Vol. 37, Issue 4, pp. 833-847.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOCM-06-2023-0262
Autor:
Divrik Bahar, Baykal Elif
Publikováno v:
AUTEX Research Journal, Vol 24, Iss 1, Pp 105-120 (2024)
The Turkish textile and clothing (TTC) industries, which are mainly made of small and medium enterprises (SMEs), are the main source of export for the Turkish economy since the end of 1980s. The introduction of digital technologies has changed the co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/716b4ea0bff348648f09431c6a6bbf7e
Autor:
Yorulmaz, Halil1 hyorulmaz@medipol.edu.tr, Baykal, Elif2 elif.baykal@medipol.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Economics, Business & Politics (UEIP). Spring2024, Vol. 8 Issue 1, p102-123. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bilgetürk Mahmut, Baykal Elif
Publikováno v:
Organizacija, Vol 54, Iss 1, Pp 82-95 (2021)
Background and Purpose: Authentic leadership, the most noteworthy positive leadership style accepted by positive organizational behavior scholars, is famous for its contributions to psychological capitals. And, in fact, this leadership style can flou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9624de480a704ba8831682b7f01de413
Autor:
Baykal, Elif
Publikováno v:
The Journal of Social Science. 3(6):425-438
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=813162
Publikováno v:
JOMELIPS-Journal of Management Economics Literature Islamic and Political Sciences. 4(1):100-130
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=799340
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.