Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Bayarri, Clara"'
In this paper we present a method which aims to improve the spelling of children with dyslexia through playful and targeted exercises. In contrast to previous approaches, our method does not use correct words or positive examples to follow, but prese
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.04789
The Polemic Diagnostic Role of TP53 Mutations in Liquid Biopsies from Breast, Colon and Lung Cancers
Autor:
Garrido-Navas, M. Carmen, García-Díaz, Abel, Molina-Vallejo, Maria Pilar, González-Martínez, Coral, Alcaide Lucena, Miriam, Cañas-García, Inés, Bayarri, Clara, Delgado, Juan Ramón, González, Encarna, Lorente, Jose Antonio, Serrano, M. Jose
Being minimally invasive and thus allowing repeated measures over time, liquid biopsies are taking over traditional solid biopsies in certain circumstances such as those for unreachable tumors, very early stages or treatment monitoring. However, rega
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2636::ee3e9d4d2da6d4267d9a9da71eb6ec42
https://hdl.handle.net/10668/3783
https://hdl.handle.net/10668/3783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human-computer Interaction, Interact 2015: 15th IFIP TC 13 International Conference, Bamberg, Germany, September 14-18, 2015, Proceedings, Part I; 2015, p445-452, 8p
Publikováno v:
ACM SIGACCESS Conference on Computers & Accessibility; 10/20/2014, p153-160, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM SIGACCESS Conference on Computers & Accessibility; 10/26/2015, p445-446, 2p
Publikováno v:
ACM SIGACCESS Conference on Computers & Accessibility; 10/21/2013, p1-2, 2p