Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Bayard, Natalie S."'
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2022 80
Autor:
Roebers, Claudia M., van Loon, Mariëtte H., Buehler, Florian J., Bayard, Natalie S., Steiner, Martina, Aeschlimann, Eva A.
Publikováno v:
In Acta Psychologica October 2021 220
Autor:
Bayard, Natalie S.1 (AUTHOR), Loon, Mariëtte H.1 (AUTHOR), Steiner, Martina1 (AUTHOR), Roebers, Claudia M.1 (AUTHOR) roebers@psy.unibe.ch
Publikováno v:
Child Development. May/Jun2021, Vol. 92 Issue 3, p1118-1136. 19p. 1 Diagram, 3 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Metacognition & Learning; Apr2020, Vol. 15 Issue 1, p29-30, 2p
Many children have difficulties with accurate self-monitoring and effective regulation of study, and this may cause them to miss learning opportunities. In the classroom, teachers play a key role in supporting children with metacognition and learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e642d644a70c392d099f8ec8a2536dfe
Autor:
Buehler, Florian J., van Loon, Mari��tte H., Bayard, Natalie S., Steiner, Martina, Roebers, Claudia M.
Metacognitive monitoring is a significant predictor of academic achievement and is assumed to be related to language competencies. Hence, it may explain academic performance differences between native and non-native speaking students. We compared met
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a3440499144cd305d47eba9e4d3614e6