Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Bay, J. L."'
Autor:
Trask, S, D'Souza, E, Herbst, P, Hildreth, J. R, Tu'akoi, S, Buklijas, T, Menzies, R. L, Vickers, M, Bay, J. L.
COVID-19 lockdowns and interruptions have necessitated large scale, immediate transitions to remote education. The influence of school and university closures on educational progress and achievement is not to be underestimated. This study contributes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::67410f76870b2d39cc7c3b6b08706766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tu’akoi, S., Vickers, M. H., Tairea, K., Aung, Y. Y. M., Tamarua-Herman, N., ’Ofanoa, M., Bay, J. L.
Publikováno v:
Journal of Developmental Origins of Health and Disease; October 2018, Vol. 9 Issue: 5 p487-491, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bay JL; School of Occupational Therapy, University of Puget Sound, Tacoma, Washington 98115.
Publikováno v:
The American journal of occupational therapy : official publication of the American Occupational Therapy Association [Am J Occup Ther] 1991 Jun; Vol. 45 (6), pp. 544-9.