Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Baur, Armin"'
Identifying logical errors in complex, incomplete or even contradictory and overall heterogeneous data like students' experimentation protocols is challenging. Recognizing the limitations of current evaluation methods, we investigate the potential of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.06088
Autor:
Baur, Armin, Baumgartner-Hirscher, Natalie, Lehtinen, Antti, Nieminen, Pasi, Rohrmann, Susanne, Schiffl, Iris, Schuknecht, Martina, Virtbauer, Lisa, Xenofontos, Nikoletta, Neudecker, Caroline, Papaevripidou, Marios
Differenzierung ist ein wichtiges Unterrichtsprinzip. Konzepte zur Leistungsdifferenzierung existieren jedoch hauptsächlich für inhaltliche Kompetenzen, Lesen, Schreiben und mathematische Kompetenzen. Differenzierung in Bezug auf prozedurale Kompet
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/87272
Autor:
Baur Armin, Emden Markus
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 397-419 (2020)
Students are expected to learn scientific inquiry. It consists of several individual processes that need to be coordinated. Recent teaching concepts have suggested fading students into a limited set of interconnected processes, mostly using backwards
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d77b72f12dbf42559d50188737e805f7
Autor:
Riedrich-Möller, Janine, Kipfstuhl, Laura, Hepp, Christian, Neu, Elke, Pauly, Christoph, Mücklich, Frank, Baur, Armin, Wandt, Michael, Wolff, Sandra, Fischer, Martin, Gsell, Stefan, Schreck, Matthias, Becher, Christoph
Publikováno v:
Nature Nanotechnology 7, 69-74 (2012)
The development of solid-state photonic quantum technologies is of great interest for fundamental studies of light-matter interactions and quantum information science. Diamond has turned out to be an attractive material for integrated quantum informa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1109.4595
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baur, Armin, Baumgartner-Hirscher, Natalie, Lehtinen, Antti, Neudecker, Caroline, Nieminen, Pasi, Papaevripidou, Marios, Rohrmann, Susanne, Schiffl, Iris, Schuknecht, Martina, Virtbauermehr, Lisa, Xenofontos, Nikoletta
Differenzierung ist ein wichtiges Unterrichtsprinzip. Konzepte zur Leistungsdifferenzierung existieren jedoch hauptsächlich für inhaltliche Kompetenzen, Lesen, Schreiben und mathematische Kompetenzen. Differenzierung in Bezug auf prozedurale Kompet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::4c7e6b015eff24d607bd030516763536
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208194249
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208194249
Publikováno v:
Animals (2076-2615); Mar2023, Vol. 13 Issue 6, p972, 18p