Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Bates‐Brantley, Kayla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intervention in School & Clinic; Nov2024, Vol. 60 Issue 2, p119-125, 7p
Autor:
Harry, Sarah W.1 (AUTHOR) swharry@bsu.edu, Bates‐Brantley, Kayla E.2 (AUTHOR), Whitefield, Breya L.1 (AUTHOR), Dale, Brittany A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Feb2023, Vol. 60 Issue 2, p419-430. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turner, Alana J., Chander, Harish, Kodithuwakku Arachchige, Sachini N. K., Griffith, Aaron, Chen, Po-Lin, Chen, Chih-Chia, Knight, Adam C., Bates-Brantley, Kayla, Stratton-Gadke, Kasee, Smith, J. Chadwick
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Feb2024, Vol. 21 Issue 2, p210, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Billingsley-Ring, Madison, Bates-Brantley, Kayla, Ripple, Hailey, Donald, Mallie, Gadke, Daniel, Wright Harry, Sarah
Publikováno v:
Perspectives on Early Childhood Psychology & Education; Fall2022, Vol. 7 Issue 2, p251-273, 23p
Publikováno v:
Perspectives on Early Childhood Psychology & Education; Fall2022, Vol. 7 Issue 2, p105-138, 34p
Publikováno v:
Perspectives on Early Childhood Psychology & Education; Fall2022, Vol. 7 Issue 2, p4-8, 6p