Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Bates, Kelly"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bates, Kelly
Publikováno v:
Business Credit. Apr2011, Vol. 113 Issue 4, p24-25. 2p.
Autor:
Caplan, Amanda1 (AUTHOR), Bates, Kelly W.1 (AUTHOR), Brioni, Carla1 (AUTHOR), Santos, Aileen1 (AUTHOR), Sabatini, Linda M.2 (AUTHOR), Kaul, Karen L.2 (AUTHOR), Carnethon, Mercedes R.3 (AUTHOR), Khandekar, Janardan D.4 (AUTHOR), Greenland, Philip3 (AUTHOR) p-greenland@northwestern.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/21/2021, Vol. 16 Issue 10, p1-9. 9p.
Autor:
Faulkner, Barton R., Olivas, Yolanda, Ware, Michael W., Roberts, Michael G., Groves, Justin F., Bates, Kelly S., McCarty, Stephanie L.
Publikováno v:
In Water Research 2010 44(9):2725-2734
Autor:
Bates, Kelly
Background: More than two-thirds of sexually transmitted infections (STI) occur in Americans under age 25. There are nearly 20 million new STIs each year and this number is increasing. Several organizations recommend including STI screening and behav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da1f2c8ec41f72027affc2cad1cffe43
Autor:
Flint, Hannah E.1 (AUTHOR) hannah.flint@effem.com, Weller, Jennifer E.1 (AUTHOR), Parry-Howells, Nia1 (AUTHOR), Ellerby, Zack W.1 (AUTHOR), McKay, Stephanie L.1 (AUTHOR), King, Tammie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 3/17/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-33. 33p.
Publikováno v:
Journal for Vascular Ultrasound; March 2003, Vol. 27 Issue: 1 p35-38, 4p
Autor:
Hossain, Syeda Rafsana1 (AUTHOR) rafsanasmily@yahoo.com, Fuller, Sara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Geographer. Sep 2021, Vol. 52 Issue 3, p293-313. 21p.
Autor:
Bates, Samantha, Fisher, Kelly, Watson, Jennifer, Fair, Kayla, Orwig, Tracy, Walker, Danielle
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2023, Vol. 13 Issue 3, p287, 13p