Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Bate, Frank"'
Autor:
Bate, Frank
Publikováno v:
Bate, Frank (2010) A longitudinal study of beginning teachers' pedagogical identity and their use of ICT. PhD thesis, Murdoch University.
The educational policy environment in Australia explicitly supports the integration of information and communications technologies (ICT) through targeted initiatives covering infrastructure, equipment, electronic learning materials and professional d
Externí odkaz:
http://researchrepository.murdoch.edu.au/1657/
Autor:
Bate, Frank1 frank.bate@nd.edu.au, Sue Fyfe2, Griffiths, Dylan1, Russell, Kylie1, Skinner, Chris1, Tor, Elina1
Publikováno v:
Asia Pacific Scholar. Jan2021, Vol. 6 Issue 1, p60-69. 10p.
Autor:
Shipton, Elspeth E.1, Bate, Frank1, Garrick, Raymond1, Steketee, Carole2, Shipton, Edward A.3 ted.shipton@otago.ac.nz, Visser, Eric J.1
Publikováno v:
Pain & Therapy. Dec2018, Vol. 7 Issue 2, p139-161. 23p.
Medical School Pain Curriculum Audit Scoring Tool, This audit scoring tool was used to gather information on the pain curricula at medical schools. Details of this audit tool are presented. (DOCX 14Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2ccccf3a453129ddd1cbf6f82e23bd99
Glossary, Definition of terms. (DOCX 18Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::84ebb9adacd06fbe8dbde3641931ca26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BATE, FRANK L.
Publikováno v:
Research Management, 1964 Jul 01. 7(4), 253-259.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24114677
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 12/20/2017, p111-116, 6p
The impact of mobile learning on student performance as gauged by standardised test (NAPLAN) scores.
Publikováno v:
Issues in Educational Research; 2017, Vol. 27, p99-114, 16p