Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Batchelder, Laurie"'
Autor:
Saloniki, Eirini-Christina, Malley, Juliette, Burge, Peter, Lu, Hui, Batchelder, Laurie, Linnosmaa, Ismo, Trukeschitz, Birgit, Forder, Julien
Purpose Traditionally, researchers have relied on eliciting preferences through face-to-face interviews. Recently, there has been a shift towards using internet-based methods. Different methods of data collection may be a source of variation in the r
Autor:
Batchelder, Laurie
Empathy is vital for relationships in the social world. Although definitions vary, theory and research has delineated empathy into cognitive and affective components. Recent ideas propose there are further aspects that are important to empathy, such
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.687360
Autor:
Shiroiwa, Takeru, Moriyama, Yoko, Nakamura-Thomas, Hiromi, Morikawa, Mie, Fukuda, Takashi, Batchelder, Laurie, Saloniki, Eirini-Christina, Malley, Juliette
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2020 Jan 01. 29(1), 253-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48732897
Autor:
Hajji, Assma, Trukeschitz, Birgit, Malley, Juliette, Batchelder, Laurie, Saloniki, Eirini, Linnosmaa, Ismo, Lu, Hui
Publikováno v:
In Social Science & Medicine April 2020 250
Autor:
Batchelder, Laurie, Malley, Juliette, Burge, Peter, Lu, Hui, Saloniki, Eirini-Christina, Linnosmaa, Ismo, Trukeschitz, Birgit, Forder, Julien
Publikováno v:
In Value in Health December 2019 22(12):1427-1440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.