Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Bastiaens, G."'
Autor:
Gordon, N., Amos, B., Azore, E., Bastiaens, G., Buhler, C., Issah, S., Jorakate, P., Raghu, S., Leslie, T.
Publikováno v:
In International Journal of Infectious Diseases December 2020 101 Supplement 1:86-86
Autor:
Bastiaens, G., Hilderson, Herwig, Dams, E., van Dessel, Guido, Lagrou, Albert, Dierick, Wilfried, de Wolf, Marc
Publikováno v:
Cell signalling: experimental strategies / Reid, E. [edit.]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2097::51eef843bd606e5294e7ae80feb213ad
https://hdl.handle.net/10067/9870151162165141
https://hdl.handle.net/10067/9870151162165141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard, Philippe, Trgalova, Jana
Publikováno v:
Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2012
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Oct 2012, Montreal, Canada. pp.1258-1266
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Oct 2012, Montreal, Canada. pp.1258-1266
International audience; This paper explores the role of mathematics teachers in dynamic geometry (DG) resource analysis, using a questionnaire as a means for professional development, and the integration of DG in their classes. The questionnaire aims
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::941beb51f374f4e23ee918adf9f8742e
https://hal.science/hal-01045045
https://hal.science/hal-01045045
Publikováno v:
Nederlands tijdschrift voor geneeskunde [Ned Tijdschr Geneeskd] 2018; Vol. 161, pp. D1924.
Autor:
Schaftenaar E; Department of Oral and Maxillofacial Surgery, Radboud University Medical Centre, Nijmegen, The Netherlands., Bastiaens GJ, Simon EN, Merkx MA
Publikováno v:
East African medical journal [East Afr Med J] 2009 Jun; Vol. 86 (6), pp. 254-8.