Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Bastart, J."'
Publikováno v:
In Psychologie francaise September 2015 60(3):223-236
Publikováno v:
Congrès International de Psychologie Sociale Appliqué aux questions d’Education. Journées thématiques du LaRAC et de l'ADRIPS : éducation et psychologie sociale, Grenoble, France, 3-5 mars 2019
Congrès International de Psychologie Sociale Appliqué aux questions d’Education. Journées thématiques du LaRAC et de l'ADRIPS : éducation et psychologie sociale, Grenoble, France, 3-5 mars 2019, Sep 2019, Grenoble, France
Congrès International de Psychologie Sociale Appliqué aux questions d’Education. Journées thématiques du LaRAC et de l'ADRIPS : éducation et psychologie sociale, Grenoble, France, 3-5 mars 2019, Sep 2019, Grenoble, France
Mots-clés : Inclusion scolaire ; Discrimination ; Justification hostile ; Justification bienveillante L’application des politiques de l’école inclusive en France produit des résultats mitigés (Pompili, 2015). Malgré les bénéfices de l’in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5033043fdfa02333d7b7345470a2b754
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03389245
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03389245
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.