Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Basnet, Pradip"'
Autor:
Basnet, Pradip, Anderson, Erik, Chakrabarti, Bhaswar, West, Matthew P., Athena, Fabia Farlin, Vogel, Eric M.
Understanding the resistive switching behavior, or the resistance change, of oxide-based memristor devices, is critical to predicting their responses with known electrical inputs. Also, with the known electrical response of a memristor, one can confi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.02247
Autor:
Basnet, Pradip, Pahinkar, Darshan G, West, Matthew P., Perini, Christopher J., Graham, Samuel, Vogel, Eric M.
While two-terminal HfOX (x<2) memristor devices have been studied for ion transport and current evolution, there have been limited reports on the effect of the long-range thermal environment on their performance. In this work, amorphous-HfOX based me
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.03545
Autor:
Athena, Fabia F., West, Matthew P., Basnet, Pradip, Hah, Jinho, Jiang, Qi, Lee, Wei-Cheng, Vogel, Eric M.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 5/28/2022, Vol. 131 Issue 20, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yao, Kun, Basnet, Pradip, Sessions, Henry, Larsen, George K., Murph, Simona E. Hunyadi, Zhao, Yiping
Publikováno v:
In Catalysis Today 15 July 2016 270:51-58
Autor:
Basnet, Pradip, Anderson, Erik C., Athena, Fabia Farlin, Chakrabarti, Bhaswar, West, Matthew P., Vogel, Eric M.
Publikováno v:
ACS Applied Electronic Materials; 3/28/2023, Vol. 5 Issue 3, p1859-1865, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.