Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Bases, Jessica"'
Autor:
Bases, Jessica
Organophosphates are universally used. In response to this widespread use, recent studies have been performed to produce ideal organophosphate bioremediation catalysts. In this thesis, preliminary studies have been performed on one catalyst to determ
Autor:
Haymond, Amanda, Dowdy, Tyrone, Johny, Chinchu, Johnson, Claire, Ball, Haley, Dailey, Allyson, Schweibenz, Brandon, Villarroel, Karen, Young, Richard, Mantooth, Clark J., Patel, Trishal, Bases, Jessica, Dowd, Cynthia S., Couch, Robin D.
Publikováno v:
In Analytical Biochemistry 1 February 2018 542:63-75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haymond, Amanda, Johny, Chinchu, Dowdy, Tyrone, Schweibenz, Brandon, Villarroel, Karen, Young, Richard, Mantooth, Clark J., Patel, Trishal, Bases, Jessica, Jose, Geraldine San, Jackson, Emily R., Dowd, Cynthia S., Couch, Robin D.
Publikováno v:
PLoS ONE; Aug2014, Vol. 9 Issue 8, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
VanMeter-Adams A; Center for Applied Proteomics and Molecular Medicine, George Mason University, Manassas, VA 20110 avanmete@gmu.edu., Frankenfeld CL; College of Health and Human Services, George Mason University, Fairfax, VA 22030., Bases J; Center for Applied Proteomics and Molecular Medicine, George Mason University, Manassas, VA 20110., Espina V; Center for Applied Proteomics and Molecular Medicine, George Mason University, Manassas, VA 20110., Liotta LA; Center for Applied Proteomics and Molecular Medicine, George Mason University, Manassas, VA 20110.
Publikováno v:
CBE life sciences education [CBE Life Sci Educ] 2014 Winter; Vol. 13 (4), pp. 687-97.