Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Basaraba, Deni"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Basaraba, Deni Lee, 1981
xviii, 193 p.
Learning to read and successfully decode words is complex, requiring the integration of critical component skills such as phonological awareness, alphabetic understanding, and phonological recoding. As foundational skills required
Learning to read and successfully decode words is complex, requiring the integration of critical component skills such as phonological awareness, alphabetic understanding, and phonological recoding. As foundational skills required
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/11657
Publikováno v:
Science Scope, 2018 Oct 01. 42(3), 48-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26611863
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2016 Sep 01. 60(2), 121-130.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44011362
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2016 Mar 01. 40, 821-883.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baker, Doris Luft, Park, Yonghan, Baker, Scott K., Basaraba, Deni Lee, Kame'enui, Edward J., Beck, Carrie Thomas
Publikováno v:
In Journal of School Psychology December 2012 50(6):737-758
Stopping rules for fixed-form tests with graduated item difficulty are intended to stop administration of a test at the point where students are sufficiently unlikely to provide a correct response following a pattern of incorrect responses. Although
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5dd017ff41f5f44f9c2c193e2cb7470
Publikováno v:
Learning Disabilities - A Contemporary Journal. Spring2015, Vol. 13 Issue 1, p3-20. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.