Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Basajja, V"'
Autor:
Chimukuche, RS, Kawuma, R, Mahapa, N, Mkhwanazi, S, Singh, N, Siva, S, Ruzagira, E, Seeley, J, Gray, G, Gaffoor, Z, Morar, N, Sithole, T, Woeber, K, Hwengwere, E, Chidawanyika, RS, Khanyile, P, Jani, I, Viegas, E, Remane, I, Bule, O, Nhacule, E, Ramgi, P, Chissumba, R, Namalango, E, Manganhe, Y, Massingue, C, Capitine, I, Ribeiro, J, Maganga, L, William, W, Kapesa, E, Danstan, E, Pamba, D, Kway, MMA, Kisinda, A, Njovu, L, Sudi, L, Kunambi, R, Aboud, S, Munseri, P, Lyamuya, E, Msafiri, F, Joachim, A, Tarimo, E, Nagu, DFT, Buma, D, Bakari, M, Kaleebu, P, Kibengo, FM, Kakande, A, Serwanga, J, Holmes, CH, Kansiime, S, Kusemererwa, S, Masawi, S, Basajja, V, Vudriko, T, Hughes, P, Nabukenya, S, Mutonyi, G, Nakiboneka, R, Mugaba, S, Weber, J, Kingsley, C, Miller, T, McCormack, S, Crook, A, Dunn, D, Bern, H, Sy, A, Brodnicki, L, Joseph, S, Wenden, C, Chinyenze, K, Musau, J, Matsoso, M, Amondi, M, Chetty, P, Gumbe, A, Pantaleo, G, Ding, S, Nilsson, C, Kroidl, A, Fox, J, Doncel, G, Matthews, A, Rooney, J, Lee, C, Robb, M
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 22
Background PrEP literacy is influenced by many factors including the types of information available and how it is interpreted. The level of PrEP literacy may influence acceptability and uptake. Methods We conducted 25 in-depth interviews in a HIV vac
Autor:
Kinsman, J., Kamali, A., Kanyesigye, E., Kamulegeya, I., Basajja, V., Nakiyingi, J., Schenk, K., Whitworth, J.
Publikováno v:
Health Education Research, 2002 Apr 01. 17(2), 253-265.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45109813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.