Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"Bartosz W."'
Autor:
Oliver Waddup, Pawel Blasiak, James M. Yearsley, Bartosz W. Wojciechowski, Emmanuel M. Pothos
Publikováno v:
Mathematics, Vol 9, Iss 21, p 2784 (2021)
Considering two agents responding to two (binary) questions each, we define sensitivity to context as a state of affairs such that responses to a question depend on the other agent’s questions, with the implication that it is not possible to repres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/908bbd518b484a8696fd5c2a61f0f1ff
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/399d259cd1b641c19fa0450260b97f67
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Classical probability theory (CPT) has represented the rational standard for decision making in human cognition. Even though CPT has provided many descriptively excellent decision models, there have also been some empirical results persistently probl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916e11597bf0405a8cfd0c9afc29f92a
Autor:
Bartosz W. Schramm, Agnieszka Gudowska, Filip Kapustka, Anna Maria Labecka, Marcin Czarnoleski, Jan Kozłowski
Publikováno v:
BioTechniques, Vol 59, Iss 2, Pp 99-101 (2015)
The size of the ommatidia that compose the insect compound eye is linked to visual capacity, physiological performance, and cell size. Therefore, rapid and reliable methods for measuring ommatidia can advance research on insect ecology and evolution.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be0b7944ccd7458492e72e633461b3c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schramm, Bartosz W., Labecka, Anna Maria, Gudowska, Agnieszka, Antoł, Andrzej, Sikorska, Anna, Szabla, Natalia, Bauchinger, Ulf, Kozlowski, Jan, Czarnoleski, Marcin
Publikováno v:
In Journal of Insect Physiology July 2021 132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2018 Apr 01. 52(1), 115-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26627425
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing May 2018 42:18-31