Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Barton, G.R."'
Autor:
Gabbay, M.B., Goodall, M., Capewell, S., Bowers, P., Kennedy, L.A., Byrne, P., Barton, G.R., Martindale, A.M.
Publikováno v:
Journal of Public Health, 2015 Dec 01. 37(4), 749-750.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48515514
Autor:
Goodall, M., Barton, G.R., Bower, P., Byrne, P., Cade, J.E., Capewell, S., Cleghorn, C.L., Kennedy, L.A., Martindale, A.M., Roberts, C., Woolf, S., Gabbay, M.B.
Publikováno v:
Journal of Public Health, 2014 Dec 01. 36(4), 635-643.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45158437
Purpose There is concern that some generic preference based measures (GPMs) of health-related quality of life may be insensitive to interventions that improve hearing. Establishing where sensitivity arises could contribute to the design of improved m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0993874174659f20cb870d1c036e5033
https://eprints.whiterose.ac.uk/139224/8/10.1007_s11136_018_2070_6.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/139224/8/10.1007_s11136_018_2070_6.pdf
Autor:
Quentin Summerfield, A., Barton, G.R., Toner, J., McAnallen, C., Proops, D., Harries, C., Cooper, H., Court, I., Gray, R., Osborne, J., Doran, M., Ramsden, R., Mawman, D., O'Driscoll, M., Graham, J., Aleksy, W., Meerton, L., Verschure, C., Ashcroft, P., Pringle, M.
Publikováno v:
International Journal of Audiology; Jul2006 Supplement, Vol. 45, p99-107, 9p, 6 Diagrams, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.