Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Bartholomew‐Biggs, M."'
Autor:
Hough, J. H., Lucas, P. W., Bailey, J. A., Tamura, M., Hirst, E., Harrison, D., Bartholomew‐Biggs, M.
Publikováno v:
Publications of the Astronomical Society of the Pacific, 2006 Sep 01. 118(847), 1302-1318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/507955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Original paper can be found at: http://www.amorg.co.uk/AD/EuroADWorkshops/CUNov05/
We consider the problem of scheduling preventive maintenance so as to minimize the expected total repair and replacement costs over the lifetime of a system. Our
We consider the problem of scheduling preventive maintenance so as to minimize the expected total repair and replacement costs over the lifetime of a system. Our
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______882::126b0615101c294fb623c3a3791cce90
http://hdl.handle.net/2299/3604
http://hdl.handle.net/2299/3604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advanced Mathematical & Computational Tools in Metrology IV; 2000, p21-31, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartholomew-Biggs, M., Kane, S.
Publikováno v:
Computational Management Science; Aug2009, Vol. 6 Issue 3, p329-345, 17p, 2 Diagrams, 4 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartholomew-Biggs, M. C.
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Nov2000, Vol. 31 Issue 6, p857-867, 11p, 1 Diagram, 5 Charts