Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Bartholomeu, Teresa"'
Autor:
Nogueira, Rodrigo Hisgail de Almeida, Modesto, Bruno Temoteo, Bartholomeu, Teresa, Forjaz, Cláudia Lúcia de Moraes
Publikováno v:
Journal of Physical Education; Vol 33 No 1 (2022): Journal of Physical Education; e-3314
Journal of Physical Education; Vol. 33 Núm. 1 (2022): Journal of Physical Education; e-3314
Journal of Physical Education; v. 33 n. 1 (2022): Journal of Physical Education; e-3314
Journal of Physical Education (Maringá)
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
Journal of Physical Education; Vol. 33 Núm. 1 (2022): Journal of Physical Education; e-3314
Journal of Physical Education; v. 33 n. 1 (2022): Journal of Physical Education; e-3314
Journal of Physical Education (Maringá)
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
Parque Minhocão was created by the interdiction of an elevated road for traffic on certain days and times. Because of this peculiarity, its users may have different characteristics from those of the users of traditional parks that need to be known t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::544aca0fefa1a1d993117a6c3961eaff
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/RevEducFis/article/view/57800
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/RevEducFis/article/view/57800
Autor:
Hisgail de Almeida Nogueira, Rodrigo, Temoteo Modesto, Bruno, Bartholomeu, Teresa, de Moraes Forjaz, Cláudia Lúcia
Publikováno v:
Journal of Physical Education (24482455); 2023, Vol. 34, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hisgail de Almeida Nogueira, Rodrigo, Temoteo Modesto, Bruno, Bartholomeu, Teresa, Lúcia de Moraes Forjaz, Cláudia
Publikováno v:
Journal of Physical Education (24482455); 2022, Vol. 33, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Modesto, Bruno Temoteo, Bartholomeu, Teresa, Basso, Luciano, Riani Costa, Luiz Augusto, Tinucci, Tais, de Moraes Forjaz, Cláudia Lúcia, Costa, Luiz Augusto Riani, Forjaz, Cláudia Lúcia de Moraes
Publikováno v:
Preventing Chronic Disease; 2/25/2021, Vol. 18, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
dos Anjos Souza Barbosa, João Paulo, Basso, Luciano, Bartholomeu, Teresa, Prista, António, Souza Rezende, Januária Andrea, Alberto Oliveira, Jorge, Tani, Go, Ribeiro Maia, José António, de Moraes Forjaz, Cláudia Lúcia
Publikováno v:
Revista Brasileira de Medicina do Esporte; Jan/Fev2018, Vol. 24 Issue 1, p73-77, 5p
Autor:
Forjaz, Cláudia Lúcia de Moraes, Bartholomeu, Teresa, Rezende, Januária Andréa Souza, Oliveira, Jorge Alberto de, Basso, Luciano, Tani, Go, Prista, Antonio, Maia, José António Ribeiro
Publikováno v:
Brazilian journal of physical education and sport; Vol. 25 No. 4 (2011); 717-730
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte; Vol. 25 Núm. 4 (2011); 717-730
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte; v. 25 n. 4 (2011); 717-730
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte; Vol. 25 Núm. 4 (2011); 717-730
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte; v. 25 n. 4 (2011); 717-730
Revista Brasileira de Educação Física e Esporte
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Studies with nuclear families allow the identification of familiar aggregation, as well as the estimation of how much of the variability in a characteristic might be attributed to genetic differences among subjects. Results from these studies are sta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f6265a94990c586b5c7f8859cb4726a8
https://www.revistas.usp.br/rbefe/article/view/16864
https://www.revistas.usp.br/rbefe/article/view/16864
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.