Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Bartels, Ruth"'
Autor:
Speck, Melanie, Wagner, Lynn, El Mourabit, Xenia, Scharp, Michael, Reinhardt, Guido, Wagner, Tobias, Schulz-Brauckhoff, Sabine, Engelmann, Tobias, Bartels, Ruth
In Germany, the consumer sector "food" is responsible for around 15% of greenhouse gas emissions (GHG). Due to the high demand for food outside the home, changes in this area have the potential to significantly boost climate-efficient nutrition, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2539::897505f4c34d46c2f3f9f940d0135bd1
https://epub.wupperinst.org/frontdoor/index/index/docId/7855
https://epub.wupperinst.org/frontdoor/index/index/docId/7855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the insect brain, the mushroom body is a higher order brain area that is key to memory formation and sensory processing. Mushroom body (MB) extrinsic neurons leaving the output region of the MB, the lobes and the peduncle, are thought to be especi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::923bf78ba202b8c8f9164aa9b82b98c5
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/47149
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/47149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zwaka, Hanna, Bartels, Ruth, Gora, Jacob, Franck, Vivien, Culo, Ana, Götsch, Moritz, Menzel, Randolf
Publikováno v:
In Current Biology 2 November 2015 25(21):2869-2874
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft 22 (1994) 4, S. 353-363
Unterrichtswissenschaft 22 (1994) 4, S. 353-363
Die Telekooperation bietet neue Möglichkeiten der Lernunterstützung durch die Integration von Informations- und Kommunikationstechnologien zu multimedialen Lernumgebungen. Die Lernwirkung lässt
Die Telekooperation bietet neue Möglichkeiten der Lernunterstützung durch die Integration von Informations- und Kommunikationstechnologien zu multimedialen Lernumgebungen. Die Lernwirkung lässt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::51f15ac45b2b2336be2b0c800f6f3cbc
http://www.pedocs.de/volltexte/2013/8160/pdf/UnterWiss_1994_4_Bartels_et_al_Kooperatives_Lernen.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2013/8160/pdf/UnterWiss_1994_4_Bartels_et_al_Kooperatives_Lernen.pdf
Autor:
Bartels, Ruth Ann1
Publikováno v:
Medical Laboratory Observer (MLO). Mar99, Vol. 31 Issue 3, p18-25. 5p. 2 Color Photographs.
Autor:
Zwaka H; Institute of Neurobiology, Free University Berlin, Berlin, Germany.; Molecular and Cellular Biology, Harvard University, Cambridge, MA, United States., Bartels R; Institute of Neurobiology, Free University Berlin, Berlin, Germany., Grünewald B; Institut für Bienenkunde Oberursel, Goethe University Frankfurt, Frankfurt, Germany., Menzel R; Institute of Neurobiology, Free University Berlin, Berlin, Germany.; Bernstein Center for Computational Neuroscience, Berlin, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in neuroanatomy [Front Neuroanat] 2018 Aug 03; Vol. 12, pp. 57. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 03 (Print Publication: 2018).