Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Bartels, Irena"'
Autor:
Uriko, Kristiina1 (AUTHOR) kristiina.uriko@tlu.ee, Bartels, Irena2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Integrative Psychological & Behavioral Science. Jun2023, Vol. 57 Issue 2, p590-606. 17p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Wet, Mickie, Hannon, Susan, Hannon, Kathleen, Axelin, Anna, Uusitalo, Susanne, Bartels, Irena, Eustace-Cook, Jessica, Escuriet, Ramón, Daly, Deirdre
Supplemental Material for Systematic review of ethical issues in perinatal mental health research by Mickie de Wet, Susan Hannon, Kathleen Hannon, Anna Axelin, Susanne Uusitalo, Irena Bartels, Jessica Eustace-Cook, Ramón Escuriet, Deirdre Daly in Nu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a544a9dbd9bf1d46ec48fba47f7d196f
Autor:
Pajalic, Zada, Rauckiene, Alona, Savosnick, Grethe, Bartels, Irena, Calleja-Agius, Jean, Saplacan, Diana, Jónsdóttir, Sigríður Sía, Asadi-Azarbaijani, Babak
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 8/23/2023, Vol. 2 Issue 8, p1-16, 16p
Publikováno v:
5. Internationale Konferenz der Deutschen Gesellschaft für Hebammenwissenschaft (DGHWi); 20200213-20200214; Bochum; DOC20dghwiP14 /20200211/
Background: Midwifery is a science and an art. The rapid development of science constantly reshapes the stances and ideas thought to be true, this requires constant development of professional knowledge and skills [ref:1]. Professional development is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5e6bae72451e38490779e602ec112d6c
http://www.egms.de/en/meetings/dghwi2020/20dghwi30.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/dghwi2020/20dghwi30.shtml
Autor:
Oelhafen, Stephan, Hölzli, Ursula, Häsänen, Marjatta, Kärema, Annely, Kasemets, Minni-Triin, Bartels, Irena, Leberecht, Aet, Kauppila, Marjo, Järvilehto-Impivaara, Irmeli, Berglund, Mari
Publikováno v:
International Journal of Ethics Education; Oct2017, Vol. 2 Issue 2, p147-160, 14p