Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Barros C.A."'
Publikováno v:
In Microprocessors and Microsystems August 2015 39(6):418-425
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oliveira Neto, Nilson Ferreira de1 (AUTHOR) nilsoneto@usp.br, Caixeta, Rafael Antônio Velôso1 (AUTHOR) rafaelcaixeta@usp.br, Zerbinati, Rodrigo Melim2 (AUTHOR) rmzerbinati@usp.br, Zarpellon, Amanda Caroline1 (AUTHOR) amanda.zarpellon@usp.br, Caetano, Matheus Willian1 (AUTHOR) matheuswillian@usp.br, Pallos, Debora3 (AUTHOR) dpallos@prof.unisa.br, Junges, Roger4 (AUTHOR) roger.junges@odont.uio.no, Costa, André Luiz Ferreira5 (AUTHOR) alfcosta@gmail.com, Aitken-Saavedra, Juan6 (AUTHOR) juanpabloaitken@gmail.com, Giannecchini, Simone7 (AUTHOR) simone.giannecchini@unifi.it, Braz-Silva, Paulo Henrique1,2 (AUTHOR) simone.giannecchini@unifi.it
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Nov2024, Vol. 16 Issue 11, p1759. 18p.
Publikováno v:
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Objective: The purpose of this study was to analyze the impact of the prevention program by Socratic dialogue and critical thinking, on depression and anxiety. Method: Participants were 110 students who entered their freshman year; an experimental de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a80cab742d2e69452e57b80cb6f86735
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23261
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.