Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Barros, A. P. B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Green, Michael Cerny, Khalifa, Ahmed, Barros, Gabriella A. B., Machado, Tiago, Togelius, Julian
We present a new method of automatic critical mechanic discovery for video games using a combination of game description parsing and playtrace information. This method is applied to several games within the General Video Game Artificial Intelligence
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.03094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Foundations of Digital Games (FDG) 2018
This paper introduces DATA Agent, a system which creates murder mystery adventures from open data. In the game, the player takes on the role of a detective tasked with finding the culprit of a murder. All characters, places, and items in DATA Agent g
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.02251
Autor:
Green, Michael Cerny, Khalifa, Ahmed, Barros, Gabriella A. B., Nealen, Andy, Togelius, Julian
The automatic generation of game tutorials is a challenging AI problem. While it is possible to generate annotations and instructions that explain to the player how the game is played, this paper focuses on generating a gameplay experience that intro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.06734
Autor:
Green, Michael Cerny, Khalifa, Ahmed, Barros, Gabriella A. B., Machado, Tiago, Nealen, Andy, Togelius, Julian
Publikováno v:
Foundations of Digital Games (FDG) 2018
This paper introduces a fully automatic method for generating video game tutorials. The AtDELFI system (AuTomatically DEsigning Legible, Full Instructions for games) was created to investigate procedural generation of instructions that teach players
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.04375
We propose the problem of tutorial generation for games, i.e. to generate tutorials which can teach players to play games, as an AI problem. This problem can be approached in several ways, including generating natural language descriptions of game ru
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.11768
Maximalism in art refers to drawing on and combining multiple different sources for art creation, embracing the resulting collisions and heterogeneity. This paper discusses the use of maximalism in game design and particularly in data games, which ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.12475
This paper presents a framework for generating adventure games from open data. Focusing on the murder mystery type of adventure games, the generator is able to transform open data from Wikipedia articles, OpenStreetMap and images from Wikimedia Commo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1802.05219