Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Barron, Helen"'
Grid cells in the medial entorhinal cortex (MEC) of the mammalian brain exhibit a strikingly regular hexagonal firing field over space. These cells are learned after birth and are thought to support spatial navigation but also more abstract computati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.01022
Forming accurate memory of sequential stimuli is a fundamental function of biological agents. However, the computational mechanism underlying sequential memory in the brain remains unclear. Inspired by neuroscience theories and recent successes in ap
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.11982
Autor:
Taylor, Jessica Elizabeth, Cortese, Aurelio, Barron, Helen C., Pan, Xiaochuan, Sakagami, Masamichi, Zeithamova, Dagmar
Humans and animals are able to generalize or transfer information from previous experience so that they can behave appropriately in novel situations. What mechanisms--computations, representations, and neural systems--give rise to this remarkable abi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.00899
Publikováno v:
In NeuroImage 1 August 2023 276
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Jun . 114(26), 6666-6674.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26484967
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2016 Oct 01. 371(1705), 1-14.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24769406
Participants will complete an approximately 3 hour long behavioral study. During the study, they will learn two maps of visual stimuli. Each map has an underlying circular graph structure, which is directionally clockwise. Each visual stimulus is a c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a73d0beef341d439bb1e9fab7014bdd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.