Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Barrie, Simon"'
Autor:
Rossell, Irene M.1 (AUTHOR) irossell@unca.edu, Barrie, Simon1 (AUTHOR), Hobbs, Alan L.1 (AUTHOR), Melton, Alyssa S.1 (AUTHOR), Weaver, Janet M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Southeastern Naturalist. 2024, Vol. 23 Issue 2, p151-161. 11p.
Autor:
Barrie, Simon Christopher
Thesis (Ph.D.) University of Technology, Sydney. Faculty of Education.
In recent years Universities have attempted to articulate the generic outcomes of the educational experiences they provide, beyond the content knowledge that is taught. In Au
In recent years Universities have attempted to articulate the generic outcomes of the educational experiences they provide, beyond the content knowledge that is taught. In Au
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2100/621
Autor:
Barrie, Simon C.
Publikováno v:
Higher Education, 2006 Mar 01. 51(2), 215-241.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29734975
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Jun2018, Vol. 55 Issue 3, p266-275. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hughes, Clair1 (AUTHOR) clair.hughes@uq.edu.au, Barrie, Simon2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. May2010, Vol. 35 Issue 3, p325-334. 10p. 1 Diagram.
Autor:
Barrie, Simon1 (AUTHOR) S.Barrie@itl.usyd.edu.au, Ginns, Paul1 (AUTHOR), Prosser, Michael1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Dec2005, Vol. 30 Issue 6, p641-656. 16p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.