Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Barrett, Theresa M."'
Autor:
Freeman Robert S, Griffin John H, Fernández José A, Zhong Zhihui, Barrett Theresa M, Guo Huang, Zlokovic Berislav V
Publikováno v:
Molecular Neurodegeneration, Vol 6, Iss 1, p 13 (2011)
Abstract Background Thrombolytic therapy with tissue plasminogen activator (tPA) benefits patients with acute ischemic stroke. However, tPA increases the risk for intracerebral bleeding and enhances post-ischemic neuronal injury if administered 3-4 h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26485d2a76c9439db3ec9a7705729d32
Autor:
Huang Guo1, Barrett, Theresa M.1, Zhihui Zhong1, Fernández, José A.2, Griffin, John H.2, Freeman, Robert S.3, Zlokovic, Berislav V.1 berislavzlokovic@urmc.rochester.edu
Publikováno v:
Molecular Neurodegeneration. 2011, Vol. 6 Issue 1, p13-24. 12p.
Autor:
Zhong, Zhihui, Wang, Yaoming, Guo, Huang, Sagare, Abhay, Fernández, José A., Bell, Robert D., Barrett, Theresa M., Griffin, John H., Freeman, Robert S., Zlokovic, Berislav V.
The anticoagulant factor protein S (PS) protects neurons from hypoxic/ischemic injury. However, molecular mechanisms mediating PS protection in injured neurons remain unknown. Here, we show mouse recombinant PS protects dose-dependently mouse cortica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::ae5233757923416689d809835345e163
https://europepmc.org/articles/PMC3012432/
https://europepmc.org/articles/PMC3012432/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhihui Zhong, Yaoming Wang, Huang Guo, Sagare, Abhay, Fernández, José A., Bell, Robert D., Barrett, Theresa M., Griffin, John H., Freeman, Robert S., Zlokovic, Berislav V.
Publikováno v:
Journal of Neuroscience; 11/17/2010, Vol. 30 Issue 46, p15521-15534, 14p, 1 Diagram, 4 Graphs
Publikováno v:
Journal of Research in Childhood Education; Jun2002, Vol. 16 Issue 2, p248-262, 15p