Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Barrado-Timón Diego A."'
Autor:
Barrado-Timón Diego A.
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 183-197 (2024)
This research provides information toward answering the question of whether bilingual studies at the university level might be elitist. This is a recurring research topic in terms of using English for nonlanguage instruction at the primary and second
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28a96dc0e9dc42bcbe7eb57411f9af88
Autor:
Antonio Barrado-Timón, Diego1 diego.barrado@uam.es, Hidalgo-Giralt, Carmen1 carmen.hidalgog@uam.es, Palacios-García, Antonio1 antonio.palacios@uam.es, Ochoa-Ortiz, Héctor2 hector.ochoa@tum.de, Sevilla-Callejo, Miguel3 miguel.sevilla@geografos.org
Publikováno v:
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles. 2022, Issue 95, p1-38. 38p.
Autor:
Antonio Barrado-Timón, Diego1 diego.barrado@uam.es, Hidalgo-Giralt, Carmen1 carmen.hidalgog@uam.es
Publikováno v:
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles. 2019, Issue 83, p1-36. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hidalgo Giralt, Carmen, Palacios García, Antonio, Barrado Timón, Diego, Cea D'Ancona, Francisca
Publikováno v:
Investigaciones Turisticas; ene-jun2023, Issue 25, p338-358, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.