Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Barra, Enrique"'
Autor:
Barra, Enrique, López-Pernas, Sonsoles, Gordillo, Aldo, Pozo, Alejandro, Muñoz-Arcentales, Andres, Conde, Javier
Publikováno v:
IEEE Internet Computing Jan.-Feb. 2024, pp. 18-25, vol. 28
Learning about databases is indispensable for individuals studying software engineering or computer science or those involved in the IT industry. We analyzed a remote educational escape room for teaching about databases in four different higher educa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08284
Autor:
Barra, Enrique, Vives, Juan Quemada, López-Pernas, Sonsoles, Méndez, Aldo Gordillo, González, Álvaro Alonso, Fuentetaja, Abel Carril
Publikováno v:
Multimedia Tools & Applications; Aug2024, Vol. 83 Issue 28, p71951-71971, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gordillo, Aldo and López-Pernas, Sonsoles and Barra, Enrique Effectiveness of MOOCs for teachers in safe ICT use training. Comunicar, 2019, vol. 27, n. 61, pp. 103-112. [Journal article (Paginated)]
Despite the efforts made, there is still an alarming difference between the digital competence that teachers have and the one they should have in order to develop their students' digital competence. The lack of teacher training in safe and responsibl
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/39440/
Autor:
Alkorta, Ibon, Claramunt, Rosa M., Díez-Barra, Enrique, Elguero, José, de la Hoz, Antonio, López, Concepción
Publikováno v:
In Coordination Chemistry Reviews 15 May 2017 339:153-182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.