Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Barra, Bernardo"'
Autor:
Goddard, Eliza, Grant, Ruby, Tatman, Lucy, Baltzly, Dirk, de la Barra, Bernardo León, Black, Rufus
Publikováno v:
In Women's Studies International Forum May-June 2021 86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
León de la Barra, Bernardo
Publikováno v:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)Repositorio Académico - UPC.
La Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), a través de su Facultad de Educación, organizó el Congreso Internacional de Educadores UPC 2016 - “Innovación en la Educación”. Este importante evento que se realizó los días 2, 3 y 4 de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parra, Mario A., Orellana, Paulina, Leon, Tomas, Victoria, Cabello G., Henriquez, Fernando, Gomez, Rodrigo, Avalos, Constanza, Damian, Andres, Slachevsky, Andrea, Ibañez, Agustin, Zetterberg, Henrik, Tijms, Betty M., Yokoyama, Jennifer S., Piña‐Escudero, Stefanie D., Cochran, J. Nicholas, Matallana, Diana L., Acosta, Daisy, Allegri, Ricardo, Arias‐Suárez, Bianca P., Barra, Bernardo
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Feb2023, Vol. 19 Issue 2, p721-735, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sobregrau, Pau, Peri, Josep M., Sánchez del Valle, Raquel, Molinuevo, Jose L., Barra, Bernardo, Pintor, Luís
Publikováno v:
Journal of Alzheimer's Disease Reports; October 2022, Vol. 6 Issue: 1 p461-478, 18p
Autor:
Penesis, Irene, Barnes Katersky, Robin, Kilpatrick, Sue, Symes, Mark, León de la Barra, Bernardo A.
Publikováno v:
Australasian Journal of Engineering Education; May2017, Vol. 22 Issue 1, p14-22, 9p, 1 Chart
Publikováno v:
Australasian Journal of Engineering Education; Oct2015, Vol. 20 Issue 2, p145-156, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.