Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Barr‐DiChiara, Magdalena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Towns, Janet M, Tieosapjaroen, Warittha, Mello, Maeve B, Baggaley, Rachel C, Johnson, Cheryl C, Jamil, Muhammad S, Rowley, Jane, Barr-DiChiara, Magdalena, Terris-Prestholt, Fern, Chen, Marcus Y, Chow, Eric P F, Fairley, Christopher K, Zhang, Lei, Ong, Jason J *
Publikováno v:
In The Lancet Public Health September 2023 8(9):e726-e734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jamil, Muhammad S., Eshun-Wilson, Ingrid, Witzel, T. Charles, Siegfried, Nandi, Figueroa, Carmen, Chitembo, Lastone, Msimanga-Radebe, Busisiwe, Pasha, Muhammad S., Hatzold, Karin, Corbett, Elizabeth, Barr-DiChiara, Magdalena, Rodger, Alison J., Weatherburn, Peter, Geng, Elvin, Baggaley, Rachel, Johnson, Cheryl
Publikováno v:
In eClinicalMedicine August 2021 38
Autor:
Rodriguez, Patricia J, Roberts, D Allen, Meisner, Julianne, Sharma, Monisha, Owiredu, Morkor Newman, Gomez, Bertha, Mello, Maeve B, Bobrik, Alexey, Vodianyk, Arkadii, Storey, Andrew, Githuka, George, Chidarikire, Thato, Barnabas, Ruanne, Barr-Dichiara, Magdalena, Jamil, Muhammad S, Baggaley, Rachel, Johnson, Cheryl, Taylor, Melanie M, Drake, Alison L *
Publikováno v:
In The Lancet Global Health January 2021 9(1):e61-e71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tiwari, Ruchi, Wang, Jiayu, Han, Hannah, Kalu, Ngozi, Sims, Lee B, Katz, David A, Burke, Barbara, Tsegaye, Adino T, Carter, Kayla A, Freije, Sophie, Guo, Boya, Albirair, Mohamed, Barr-DiChiara, Magdalena, Baggaley, Rachel, Jamil, Muhammad S, Senya, Kafui, Johnson, Cheryl, Khosropour, Christine M
INTRODUCTION: Learning one's HIV status through HIV testing services (HTS) is an essential step toward accessing treatment and linking to preventive services for those at high HIV risk. HTS may impact subsequent sexual behaviour, but the degree to wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::56a5fc7e2bf51e15e322902742327890