Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Baron, Andrew S."'
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2022 62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development, 2017 Jan 01. 88(1), 123-130.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44250064
Publikováno v:
Child Development, 2016 May 01. 87(3), 782-794.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24809206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Trends in Cognitive Sciences 2008 12(7):248-253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cvencek, Dario, Meltzoff, Andrew N., Maddox, Craig D., Nosek, Brian A., Rudman, Laurie A., Devos, Thierry, Yarrow Dunham, Baron, Andrew S., Steffens, Melanie C., Lane, Kristin, Horcajo, Javier, Ashburn-Nardo, Leslie, Quinby, Amanda, Srivastava, Sameer B., Schmidt, Kathleen, Aidman, Eugene, Tang, Emilie, Farnham, Shelly, Mellott, Deborah S., Mahzarin R. Banaji, Greenwald, Anthony G.
Supplemental material, PSPB_916631_Corrected_SUPPLEMENT for Meta-Analytic Use of Balanced Identity Theory to Validate the Implicit Association Test by Dario Cvencek, Andrew N. Meltzoff, Craig D. Maddox, Brian A. Nosek, Laurie A. Rudman, Thierry Devos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0df95b55b0321a1a713792b7acddf47f
Research demonstrates that young infants attend to the indexical characteristics of speakers, including age, gender, and ethnicity, and that the relationship between language and ethnicity is intuitive among older children. However, little research h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::33324bcffcce173d8cf36d0a6be53eaa