Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Barokova, Mihaela"'
Autor:
Barokova, Mihaela Danielova
Two of the most under-researched and under-served populations in the field of autism spectrum disorder (ASD), minimally to low-verbal (MLV) individuals and children from low-resource countries, would benefit the most from engaging their parents in re
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/42955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barokova, Mihaela, Asana U. Okocha, Singh, Leher, Yuen, Francis, Baumgartner, Heidi A., Chuan-Peng, Hu, Ben, Rodrigo Dal, Chan, Kin Chung Jacky, Bazhydai, Marina, Franchin, Laura, Soderstrom, Melanie, Sheskin, Mark, Alcock, Katie, Carstensen, Alexandra, Frank, Michael C., Lew-Williams, Casey, Omane, Paul Okyere, Altmann, Elena C., Kosie, Jessica, Schuwerk, Tobias, Lopera, Diana, Wu, Yang, Reinelt, Tilman, Tsui, Angeline
Sample template forms for demographic data collection.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51fc866a0c12eed7085ebde73b4d5704
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barokova, Mihaela D.1 barokova@bu.edu, Hassan, Sommer1, Lee, Collin1, Xu, Mengyuan1, Tager-Flusberg, Helen1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2020, Vol. 63 Issue 12, p4018-4028. 11p. 10 Charts.
Autor:
Barokova, Mihaela1 barokova@bu.edu, Tager-Flusberg, Helen2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2020, Vol. 50 Issue 7, p2287-2306. 20p. 3 Charts.
Autor:
Bergmann, Christina, Dimitrova, Nevena, Alaslani, Khadeejah, Almohammadi, Alaa, Alroqi, Haifa, Aussems, Suzanne, Barokova, Mihaela, Davies, Catherine, Gonzalez-Gomez, Nayeli, Gibson, Shannon P., Havron, Naomi, Horowitz-Kraus, Tzipi, Kanero, Junko, Kartushina, Natalia, Keller, Christina, Mayor, Julien, Mundry, Roger, Shinskey, Jeanne, Mani, Nivedita
Publikováno v:
Bergmann, Christina Dimitrova, Nevena Alaslani, Khadeejah Almohammadi, Alaa Alroqi, Haifa Aussems, Suzanne Barokova, Mihaela Davies, Catherine Gonzalez-Gomez, Nayeli Gibson, Shannon P. Havron, Naomi Horowitz-Kraus, Tzipi Kanero, Junko Kartushina, Natalia Keller, Christina Mayor, Julien Mundry, Roger Shinskey, Jeanne Mani, Nivedita . Young children’s screen time during the first COVID-19 lockdown in 12 countries. Scientific Reports. 2022, 12(2015)
Scientific Reports
Scientific Reports
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/93166
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/93166/5/s41598-022-05840-5.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/93166/5/s41598-022-05840-5.pdf
Autor:
Kartushina, Natalia, Mani, Nivedita, Aslı, Aktan-Erciyes, Alaslani, Khadeejah, Aldrich, Naomi J., Almohammadi, Alaa, Alroqi, Haifa, Anderson, Lucy M., Andonova, Elena, Aussems, Suzanne, Babineau, Mireille, Barokova, Mihaela, Bergmann, Christina, Cashon, Cara, Custode, Stephanie, de Carvalho, Alex, Dimitrova, Nevena, Dynak, Agnieszka, Farah, Rola, Fennell, Christopher, Fiévet, Anne-Caroline, Frank, Michael C., Gavrilova, Margarita, Gendler-Shalev, Hila, Gibson, Shannon P., Golway, Katherine, Gonzalez-Gomez, Nayeli, Haman, Ewa, Hannon, Erin, Havron, Naomi, Hay, Jessica, Hendriks, Cielke, Horowitz-kraus, Tzipi, Kalashnikova, Marina, Kanero, Junko, Keller, Christina, Krajewski, Grzegorz, Laing, Catherine, Lundwall, Rebecca A., Łuniewska, Magdalena, Mieszkowska, Karolina, Munoz, Luis Eduardo, Nave, Karli, Olesen, Nonah, Perry, Lynn, Rowland, Caroline F., Santos Oliveira, Daniela, Shinskey, Jeanne, Veraksa, Aleksander N., Vincent, Kolbie, Zivan, Michal, Mayor, Julien
Publikováno v:
Kartushina, Natalia Mani, Nivedita Aslı, Aktan-Erciyes Alaslani, Khadeejah Aldrich, Naomi J. Almohammadi, Alaa Alroqi, Haifa Anderson, Lucy M. Andonova, Elena Aussems, Suzanne Babineau, Mireille Barokova, Mihaela Bergmann, Christina Cashon, Cara Custode, Stephanie de Carvalho, Alex Dimitrova, Nevena Dynak, Agnieszka Farah, Rola Fennell, Christopher Fiévet, Anne-Caroline Frank, Michael C. Gavrilova, Margarita Gendler-Shalev, Hila Gibson, Shannon P. Golway, Katherine Gonzalez-Gomez, Nayeli Haman, Ewa Hannon, Erin Havron, Naomi Hay, Jessica Hendriks, Cielke Horowitz-kraus, Tzipi Kalashnikova, Marina Kanero, Junko Keller, Christina Krajewski, Grzegorz Laing, Catherine Lundwall, Rebecca A. Łuniewska, Magdalena Mieszkowska, Karolina Munoz, Luis Eduardo Nave, Karli Olesen, Nonah Perry, Lynn Rowland, Caroline F. Santos Oliveira, Daniela Shinskey, Jeanne Veraksa, Aleksander N. Vincent, Kolbie Zivan, Michal Mayor, Julien . COVID-19 first lockdown as a window into language acquisition: associations between caregiver-child activities and vocabulary gains. Septentrio Conference Series. 2022, 2(1)-1
Language Development Research: An Open-Science Jo
Language Development Research: An Open-Science Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/92187
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92187/1/covid_2022.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92187/1/covid_2022.pdf