Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Barney, Jody"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine July 2022 305
Publikováno v:
Disability & Society; Oct2024, Vol. 39 Issue 10, p2697-2733, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barney, Jody, Devine, Alexandra, Howard, Damien, Yang, Yi, DISNEY, NICHOLAS, Summers, Peter, McAllister, Ashley
This report outlines key factors participants highlighted as influencing their experiences within the NDIS, in particular the utilisation of their NDIS plans. We propose potential policy and practice considerations that – when led, co-designed and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c46940c3258a30694b65dfc50ccbfc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howard, Damien, Barney, Jody
First Nations people are the most informed culturally and have the greatest capacity to engage with First Nations NDIS participants. But in the categories of skills recognised by the NDIS First Nations people’s cultural and communication capacity i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2552b0e896a8f047769d069a0f04f82b
Autor:
Devine, Alexandra, Dickinson, Helen, Rangi, Mediya, Huska, Marie, Disney, George, Yang, Yi, Barney, Jody, Kavanagh, Anne, Bonyhady, Bruce, Deane, Kirsten, McAllister, Ashley
Publikováno v:
Social Policy & Administration; Dec2022, Vol. 56 Issue 7, p1056-1073, 18p, 3 Charts