Zobrazeno 1 - 10
of 564
pro vyhledávání: '"Barnes Johnson"'
Autor:
Barnes-Johnson, Joy
Publikováno v:
Science Teacher; Jul/Aug2024, Vol. 91 Issue 4, p8-10, 3p
Autor:
BARNES- JOHNSON, JOY, BAJAJ, MRIDULA
Publikováno v:
Science Teacher; Fall2023, Vol. 90 Issue 7, p86-93, 8p
Autor:
Barnes-Johnson, Joy
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2015 Nov 01. 59(3), 275-275.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44011268
Publikováno v:
Counterpoints, 2015 Jan 01. 455, 107-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45178126
Autor:
MOHAN, LINDSEY, WRIGHT, WAYNE, VAN HORNE, KATIE, BARNES-JOHNSON, JOY, HEREAU, HOLLY, JAMSHIDI, ARASH, MOHAN, AUDREY, KAPLAN, REBECCA G., NOVAK, DAWN, NOVAK, MICHAEL, ORWIG, ALLYSA, SCALETTA, TY, VICK, NICOLE, VOSS, DANIEL C.
Publikováno v:
Science Teacher; Jan2023, Vol. 90 Issue 3, p20-24, 5p
Publikováno v:
Journal of Research on Technology in Education. 52:129-147
This mixed methods study examined how engagement in robotics and game design influenced students’ self-efficacy, STEM attitudes, and computational thinking (CT) skills. Predominantly African-Americ...
Autor:
Barnes-Johnson, Joy M.
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2008 Jan 01. 77(1), 72-81.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40034679
Autor:
Barnes-Johnson, Joy
Publikováno v:
Science Scope, 2006 Jul 01. 29(8), 50-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43181834
Publikováno v:
Digital Experiences in Mathematics Education. 5:101-123
This article describes the findings of a pilot study that used computer simulations to broaden urban children’s opportunities to learn and participate in science, technology, engineering and mathematics (STEM). Culturally responsive instructional p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.