Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Barley, G"'
Autor:
Wang, Hsin-Hsiao, Huang, Lin, Routh, Jonathan C., Kokorowski, Paul, Cilento, Barley G., Jr., Nelson, Caleb P.
Publikováno v:
In The Journal of Urology 2011 186(4) Supplement:1728-1733
Publikováno v:
InVeST 2015: International Veterinary Simulation in Teaching Conference; 20150914-20150916; Hannover; DOC15invest31 /20150910/
The objectives of the study were twofold: to provide communication skills education to veterinary professionals in the practice setting and to evaluate the efficacy of 6-month training by measuring veterinarian-client communication and client and vet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ae9b639b3399f07a6ea24d1182b35d6
Autor:
Caleb P. Nelson, Barley G. Cilento, Hsin-Hsiao Wang, Jonathan C. Routh, Lin Huang, Paul Kokorowski
Publikováno v:
The Journal of urology. 186
The use of ureteral access sheaths during ureteroscopy is common but there are sparse data on the safety and outcomes of ureteral access sheath use in children. We compared the outcomes of ureteroscopy with vs without a ureteral access sheath in chil
The Interdisciplinary Generalist Curriculum Project at the University of Colorado School of Medicine
Autor:
Barley G, O'Brien-Gonzales A
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges. 76
The University of Colorado School of Medicine first considered a longitudinal primary care preceptorship in 1992, when the dean formed the dean's Ad Hoc Committee to launch the "generalist initiative," to include a three-year required longitudinal ge
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspective on Physician Assistant Education; Mar2004, Vol. 15 Issue 1, p51-54, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.