Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Bardakcı, Ahmet"'
Autor:
Kadirov, Djavlonbek1 (AUTHOR) djavlonbek.kadirov@vuw.ac.nz, Bardakcı, Ahmet2 (AUTHOR), Madak Öztürk, Nazan2 (AUTHOR), Allayarova, Nilufar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Jun2024, Vol. 44 Issue 2, p408-427. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 12, Issue 7, pp. 1260-1276.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2019-0121
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 12, Issue 2, pp. 342-362.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-05-2019-0113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bardakcı, Ahmet, Baran, Tamer
İndirim mağazaları, başlangıçta yerleşik rakiplerin dört temel yanılgısına bağlı olarak ihmal edilmiş, ama zaman içerisinde rüştlerini ispat ederek pazara derinlemesine nüfuz etmişlerdir. İki temel amaca hizmet eden bu çalışman
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5d08ceb91b07b46e5476f648d9ba8e3a
https://hdl.handle.net/11499/3616
https://hdl.handle.net/11499/3616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.