Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Barclay, Briana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knox J; School of Psychological Science, University of Newcastle, University Drive, Callaghan, NSW 2308 Australia., Morgan P; Active Living Research Program, Hunter Medical Research Institute, New Lambton Heights, Australia.; School of Education, University of Newcastle, Callaghan, Australia.; Centre for Active Living and Learning, University of Newcastle, Callaghan, Australia., Kay-Lambkin F; School of Medicine and Public Health, University of Newcastle, Callaghan, Australia., Wilson J; School of Medicine and Public Health, University of Newcastle, Callaghan, Australia., Wallis K; School of Psychological Science, University of Newcastle, University Drive, Callaghan, NSW 2308 Australia., Mallise C; School of Psychological Science, University of Newcastle, University Drive, Callaghan, NSW 2308 Australia., Barclay B; Active Living Research Program, Hunter Medical Research Institute, New Lambton Heights, Australia.; School of Education, University of Newcastle, Callaghan, Australia.; Centre for Active Living and Learning, University of Newcastle, Callaghan, Australia., Young M; School of Psychological Science, University of Newcastle, University Drive, Callaghan, NSW 2308 Australia.; Active Living Research Program, Hunter Medical Research Institute, New Lambton Heights, Australia.
Publikováno v:
Current psychology (New Brunswick, N.J.) [Curr Psychol] 2022 Dec 05, pp. 1-16. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 05.